diumenge, 4 d’abril del 2010

CULTURA

Això, ho he vist publicat en un fòrum i no ho he pogut evitar, havia de publicar, per demostrar una vegada més al món ia qui vulgui escoltar els arguments que donen certes persones, aquesta persona no s'identifica però segur que li sortia escuma per la boca de la ràbia que denota.




vosotros los separatistas catalanes, al igual que los vascos, sois una basura, esas tierras son de España, si queréis dividiros, largaos de nuestro país y vagad como los judíos hasta que encontréis una tierra para vosotros, hijos da puta. Por cierto, el catalán viene del castellano, y también fue creado en tiempos de guerra.

En cuanto a lo de fascistas, cada país merece la historia que tiene, y se sienten orgullosos de ella. Pues aquí al contrario, nos tenemos que sentir mal por haber conquistado países, y, pues eso, el que no se sienta orgulloso de ser español que coja la puerta y se largue, que aquí hay mucho paro y sobra mucha gente.

Hail España, hail europa, hail hitler.    



  (desconocido - http://enpuntomuerto.blogcindario.com/2006/06/00382-espana-camisas-pardas-camisas-negras-vuelve-el-fascismo.html )




Deixant estar la manca de coneixements històrics, la seva educació tant de cultura com de civisme em mosqueja que el teu  acomiadaments sigui  amb "Hail Hitler", ja que això em demostra que classe de persona ets. En aquesta guerra van morir molts persones i creu-me si et dic i no t'ho dic amb mala fe que a Hitler la teva vida li hauria importat una .... si per ell  fora tots estaríem morts ja que no erem de pura raça, així doncs perquè aquest Hail?


Aquests comentaris són els que em donen força, els que em motiven i em donen energia per voler, desitjar, intentar fer tot el possible per aconseguir la independència, aquests comentaris els poso al bloc dóna el si perquè crec que demostren tan senzillament contra el que lluitem, aquesta és la meva opinió.


"NO S'HA FET MAI UN PET QUE PUDI"